13.2.15

MONTHLY FAVORITES | FEBRUARY #2

FEBRUARY FAVORITES


VANDAAG weer een nieuwe monthly favorites! Dit keer wat favorieten die al wat langer op m' n wishlist staan en dus ook niet echt geschikt zijn voor nu. Voor alsnog staan deze items zoals de Triangle bikini en de Balenciaga cut-out schoenen zeker bij mijn favorieten! Let's have a look! 

Als eerste en bovenaan m' n favorieten staat absoluut deze Triangle bikini. De bikini is namelijk één van de heel veel leuke modellen die Triangle Swimwear heeft. Zelf vind ik dit model het leukste,  en de kleur Miami Mint vind ik heel leuk voor in de zomer. Het enige wat me nog tegen houdt is de prijs, want 75 euro vind ik toch nog best veel, maar ik weet zeker dat ik deze zomer nog in deze bikini rondloop! Ook een hele grote favoriet op dit moment is het kleine tasje van Proenza Schuler. Aangezien dit tasje zo'n 1200 euro kost, ben ik geloof ik nog wel even bezig met sparen.  Ook het lace topje van Love Stories Intimates zou ik nog heel graag willen aanschaffen. De Kenzo schoentjes vind ik heel leuk voor in de lente/zomer, en geven je outfit net iets extra's! Enjoy your weekend! XO Sophie 

1 comment:

  1. Hele leuke wishlist, die trui en turtleneck zijn echt zo gaaf!! Liefs

    ReplyDelete

Search