4.11.14

Silver jewelry

  Ik ben van mening dat een mooie collectie van basic sieraden niet kan missen. Dit keer laat ik jullie mijn mooiste (zilvere) sieraden zien! 


Sommige houden meer van goud, ik ook ooit, maar nu ben ik meer voor zilver. Zilver past namelijk echt overal bij, en met goud kan het soms al snel ordinair worden vind ik. Goud is leuk voor een keer wat anders, en zilver daarentegen blijft tijdloos. Ik laat in deze post mijn favoriete zilvere sieraden zien, wat voor mij echt musthaves zijn. Als eerste m'n zilvere Tiffany&Co ketting, die ik in de meivakantie in New York als herinnering van m'n moeder heb gekregen. Ik ben er nog steeds echt superblij mee en elke keer doet het me terug denken aan New York! Dan m'n Buddha to Buddha ring die ik denk ik al ongeveer 3 jaar heb. Tijdloos en doordat ik hem continu om heb, voel ik niet eens meer dat ik een ring om heb! Het horloge is van Style&Co, die ik ook kocht in New York. Hij is niet echt zilver, maar ik vond hem er erg mooi uitzien, ondanks dat die heel goedkoop was. Later wil ik wel nog gaan sparen voor een echt zilver horloge, maar voor nu vind ik deze prima! De nep zilveren ringetjes komen van de Primark en alle drie de armbandjes zijn van Josh. Wat is jullie favoriete sieraad? Let me know! X











Pics taken by me with a Sony NEX 5N

No comments:

Post a Comment

Search