22.2.15

Make-up favorites | Beauty


 Pics are made with an Iphone 5
HI THERE ! Wanneer jullie dit lezen zit ik waarschijnlijk in Oostenrijk een beetje van de bergen af te skieën, en hierbij nog even snel een post tussendoor! Afgelopen weken is mijn make-up collectie steeds groter en mooier geworden, en vandaag laat ik jullie dan ook een paar van mijn dagelijkse make-up producten zien!
- De MAYBELLINE FIT ME poeder is al een hele lange tijd een favoriet, aangezien die heel lang goed blijft zitten en een heel groot pluspunt is dat hij ook nog goed dekkend is. Ik kocht hem voor het eerst in Duitsland, hier kostte die mij ongeveer 6 euro, wat best goedkoop is vergeleken met de 13 euro die je hier betaald!
- De EYE BROW KIT HEMA heb ik denk ik nu al het allerlangst. Hij is goed dekkend en geeft een natuurlijk effect! De prijs van zo'n 4 euro is dan ook prima te doen voor zo'n goed product!
- De PRESSED STUDIO CAREBLEND MAC in de kleur Dark Deep is een shaping product waarover ik eerder al op m'n blog een review schreef. Hij blijft goed op z'n plek zitten, ook na een lange dag!
- De MAC MINERALIZE BLUSH in de kleur New Romance testte ik vorige week in de MAC store uit, en ik was verbaasd hoe mooi die stond. Ik dacht namelijk dat zo'n shiny roze blush mij een beetje 'Barbie' maakte, maar dat doet deze blush totaal niet! Ik ben om!
- De STUDIO FIX FLUID MAC in de lichtste teint is een goed dekkende foundation die ook nog een matte finish heeft! Ik schafte deze vorige week aan en merk nu al duidelijk verschil met mijn vorige foundation die ik had.
- De PLEASE ME LIPSTICK van Mac heb ik nu al best wel een tijdje, en draag deze ook bijna elke dag! Hierover schreef ik ook al een artikel een tijd terug! 



1 comment:

  1. Anonymous22.2.15

    AH zitten mooie dingetjes tussen!

    ReplyDelete

Search