9.10.14

Body&Fit shop | Healthy

De meeste van jullie zullen wel bekend zijn met deze webshop, zo niet; maak kennis met de webshop www.bodyenfitshop.nl. De naam zegt 't eigenlijk al, een webshop waar je producten kan kopen die omtrent body en fit zijn. Je kan er terecht voor het kopen van producten die goed zijn voor je spieren,  afvallen of gewoon voor het kopen van superfoods.
De laatste tijd probeer ik dan ook gezonder te eten en meer te bewegen. Ik beweeg nu zo'n 4/5 keer per week, en daarom is het om spierpijn te voorkomen handig om shakes te drinken.
Shakes ja. Niet van die eiwit shakes voor bodybuilders, maar smart protein shakes. De shakes zorgen door de eiwitten ervoor dat je spieren sneller herstellen. Met deze afval shakes is het de bedoeling dat je afvalt, maar wel je spieren behoudt. Of het ook echt werkt moet ik nog zien, maar ik ga het uittesten! Ik heb de pot van 1000 gram met banensmaak. Ook kocht ik kokosnoot olie, die goed is om mee te bakken. Ik heb ook al een aantal recepten waarin kokosnoot olie is verwerkt, dus die ga ik binnenkort proberen te maken! Als derde kocht ik chiazaad, een superfood waar antioxidanten, essentiĆ«le vetzuren, plantaardige eiwitten, vitaminen, mineralen en voedingsvezels in zitten. Je kan het bijvoorbeeld in je yoghurt of kwark doen als ontbijt. En als laatste kocht ik pindakaas poeder wat veel gezonder blijkt te zijn dan gewone pindakaas. Je hoeft de poeder alleen te mengen met water en dan heb je pindakaas! Als 'cadeautjes' koos ik voor een shake beker en een smart protein serving. Alle producten kan je terugvinden op de site! www.bodyenfitshop.nl X Sophie

No comments:

Post a Comment

Search