15.1.15

MONTHLY FAVORITES | #1 JANUARI

JANUARY FAVORITES
HI! Vandaag laat ik jullie m'n favoriete items van de maand januari zien! Het is nog steeds behoorlijk koud, en dus kunnen warme truien niet ontbreken. Voor de verandering heb ik een keer wat andere kleuren dan zwart in m'n 'ikwildezenoghebben' lijstje haha. De witte koltrui lijkt me heel gaaf met m'n nieuwe camel coat, en de roze kleur lijkt me heel leuk voor het voorjaar. Ook in de sale heb ik een paar hele leuke laarsjes gezien, en dit zijn twee van mijn favorieten! De witte sjaal is echt nog een musthave, aangezien het nogal koud is buiten, en het ook weer heel leuk zou matchen met m'n camel coat. De Mulberry Lily is een item wat op dit moment nog niet binnen m'n budget ligt, maar ik zou hem heel graag willen kopen wanneer ik ben geslaagd. Het leren short is niet heel functioneel met de kou, maar het kan je look net even wat extra's geven! Dit waren mijn MONTHLY FAVORITES van januari! Enjoy your day! X Sophie 

1 comment:

  1. Anonymous15.1.15

    Heel erg leuke items! zou alles zo in mijn garderobe willen hebben

    ReplyDelete

Search