27.8.13

Watermelon smoothie


Vandaag was het dan eindelijk m'n eerste dag op mijn nieuwe school. We hadden eerst een gesprek met de hele klas en daarna gingen we lunchen in het bos. Uiteindelijk zijn we al snel weggegaan en het dorp in gegaan. Gisteren (en vandaag ook) was het superlekker weer en dus besloot ik een smoothie te maken. Watermeloen hadden we nog in huis, dus dat gebruikte ik! Uiteindelijk was het superlekker en het maken is ook super makkelijk. Wil je weten hoe je zo'n smoothie maakt? lees dan verder!

De ingrediƫnten voor 3 glazen smoothie : 1 kwart watermeloen, handje vol frambozen en yogurt. Het aantal frambozen kan je zelf bepalen; het is maar net wat je lekker vindt. De yogurt is ook persoonlijk, ik heb de verhouding zo gedaan zodat het een perfect drinksapje wordt. Dit is zeker een favoriet van mij geworden en ik ga ook zeker meer smoothies maken.

Wat is jullie favo smoothie ? Let me know! 

1 comment:

  1. Ahh ja watermeloen is zo lekker fris en heel goedkoop ook! Frambozen en bramen kan ik nergens meer krijgen jammer genoeg, wil dat zo graag! :( Ja AH heeft het misschien, maar is vaak duur, haha! Ik ga dit receptje onthouden!
    liefs

    ReplyDelete

Search