28.7.14

White | Outfit

Vandaag een outfit waarvan jullie al eerder een sneak peek van hadden gezien, maar dan nu toch echt de hele outfit. Normaal vind ik het leuker om wat meer kleur te gebruiken, maar met minder kleuren kan je een outfit ook wat extra's geven! Meer zien van deze look? Klik op 'read more'!
Dit is m'n nieuwe rok van de Zara! Ik zocht al een tijdje een witte pencil skirt, en nu eindelijk vond ik er 1 én met een stukje mesh erin verwerkt. Ik combineerde de witte rok met m'n witte crop top van H&M en simpele allstars. Doordat ik zoveel wit heb gebruikt, vind ik het niet eens storend meer dat ik weinig kleur heb in deze outfit. Verder heb ik de sieraden ook vrij basic gehouden, maar daardoor vind ik de outfit in het geheel best wel classy staan.
Skirt : Zara // Top : H&M // Shoes : Converse // Jewelry : Tiffany & Co, Josh, Buddha to Buddha

2 comments:

  1. aah hele leuke outfit! En zie ik daar nou een hockeyloverz bandje? hahah :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous10.8.14

    Super mooie outfit! Prachtige foto's ook (alweer!) ♥

    ReplyDelete

Search