29.6.14

Day at the beach

Hi iedereen! Ik ga weer Nederlands schrijven. Aangezien Nederlands toch een stuk makkelijker is om te schrijven, en ook omdat mijn meeste volgers uit Nederland komen. Eigenlijk zou ik dus maandag klaar zijn met m'n tentamens, maar aangezien ik twee weken geleden twee tentamens had gemist, moet ik deze nog aanstaande donderdag en vrijdag inhalen. Mijn vakantie is dus nog niet helemaal begonnen, maar alsnog voelt dat wel al een beetje zo. Ik ging namelijk dinsdag naar Ubuntu met m'n familie, en het was zo mooi weer! Ook nam ik m'n camera mee om wat foto's te maken, en ik vind dat ze nog best goed zijn gelukt!


These photos are taken with a SonyNEX 5N

1 comment:

  1. Wat een onwijs mooie foto's, ze hebben echt de perfecte zomersfeer! :)))

    ReplyDelete

Search