17.2.13

summer is comingg


                                     foto's :  weheartit , collage zelf gemaakt.


Terwijl ik dit schrijf heb ik echt een zomer gevoel en is het buiten eindelijk zonnig. De zon heb ik namelijk al een lange tijd niet meer gezien. Ik heb een collage gemaakt met foto's die me doen denken aan de zomer. Ook heb ik een filmpje die me er echt eraan doet denken dat ik op een warm strand lig te zonnen... zonnebril op... bruin worden... was het maar zo. Waar denken jullie aan bij het woord zomer?



                                             Don Omar ft. Natti Natasha- Dutty Love



6 comments:

  1. Superleuke post, ik wil zomer!!!!:(
    Ben de kou nu echt zat.
    Lief,x
    :)

    ReplyDelete
  2. Ik kan echt niet wachten tot de zomer!
    Lekker in korte broekjes rondlopen, zomerkleding shoppen. I am just so excited! En wat een leuke blog heb je!
    With lots of Love,
    Hanna

    ReplyDelete
  3. Aaah zomer, ik wil 't !

    Liefs, Elbrich

    ReplyDelete
  4. Ik heb zoveel zin in de zomer.
    Wat een leuke post en blog!
    Ik volg je nu, kom je eens een kijkje nemen op mijn blog?

    Liefs

    www.blamethefireworks.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Nu krijg ik nog meer zin in de zomer. Vandaag was het zonnetje heerlijk! Het begint er gelukkig al op te lijken.

    ReplyDelete

Search